חמישה שירים מתוך הפסקול (הזמני בהחלט) של היומיום

איימי מקדונלד, This is the life (ותודה לאפי):

Chicks on Speed, We don't play guitars:

Neko Case, "Hold On, Hold On" (יש ביצוע נפלא של השיר בדיסק החדש של מריאן פייתפול, Easy Come, Easy Go:

וישנם, כמובן, שני שירים נוספים: Beethoven (I love to listen to) של היוריתמיקס, שיו טיוב, משום מה, לא מאפשרים לשלב באתרים אחרים, ולכן כדי לצפות בקליפ צריך להקליק כאן.

והשיר האחרון הוא "טעות" של חוה אלברשטיין, שכדי להקשיב לו צריך לקנות את הדיסק, אבל בינתיים אפשר להסתפק במילים הנפלאות של תרצה אתר:

היה לי ידיד
והיום הוא כבר לא,
הוא אמר שיבוא ו…
והוא לא בא בשש
לפינה, מה יש.

אולי טעיתי במקום או בשעה
אולי טעיתי בשבוע,
זה קורה לאנשים כל יום.
אולי טעיתי בזמן, זה קורה תמיד,
ואולי פשוט טעיתי בידיד.

היה לי ידיד
והיום הוא כבר לא,
הוא אמר שיבוא ו…
והוא לא בא בשש
לפינה, מה יש.

אולי חלמתי את הכל
פשוט מאד,
אולי בכלל היה נדמה לי, יתכן,
גם זה יכול להיות.
אולי חשבתי שכן
בו בזמן שלא,
ואולי בכלל הוא לא רצה לבוא.

היה לי ידיד
והיום הוא כבר לא,
הוא אמר שיבוא ו…
והוא לא בא בשש
לפינה, מה יש.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 26 בנובמבר 2008 at 6:38 pm

    איימי מקדונלד נפלאה

    לא מספיק מוכרת כאן 😦

  • אסתי  On 27 בנובמבר 2008 at 8:57 pm

    ולא הייתי יודעת עליה אם לא הייתי קופצת לבקר אצלך בסלון.
    איזה כייף. תודה.
    וגם תודה על המילים הנהדרות של חוה.

כתיבת תגובה

